Event Calendar

Loading Events

2016 Entrepreneurs +45 Contest by Merage Foundation. Deadline to apply Jan. 15

Jan. 15, 2016

המיליארדר והפילנטרופ היהודי אמריקאי פול מיראז’ מחפש להשקיע ביזמים מישראל בגילאי 45+

אתם מעל גיל 45 ויש לכם רעיון מגירה שטרם מימשתם עם פוטנציאל עסקי בינלאומי? המיליארדר והפילנטרופ האמריקאי פול מיראז’, יקיים בפעם השלישית בישראל את תחרות היזמים “Entrepreneurs 45+”, בסיומה יעניק 100 אלף דולר, ליזם בן ה-45 ומעלה שיציג רעיון/טכנולוגיה/המצאה בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר להבשיל לכדי עסק מסחרי וריווחי, גם אם אינו בשלבי מימוש.

הצלחתה של התחרות בשנתיים האחרונות מבחינת היקף הנרשמים, התגובות שנרשמו וההצלחה של הזוכים, הניעה את פול מיראז’ ומנהלי קרן מיראז’ (Merage) שייסד, לקיים את התחרות גם השנה ובאותה המתכונת. קרי, פתיחתה בפני יזמיות ויזמים בגילאי 45 ומעלה שבעידן החדש מקבלים פחות מקום בשוק ההייטק וזאת על אף השכלתם, ניסיונם הרב, כישוריהם והידע שצברו. חלק מהיזמים שעובדים בענף לוקח את ההשתתפות לכיוון של הדגשת הרלוונטיות של הכישורים והניסיון שלהם למעגל העבודה התובעני וחלקם מתייחס אליה כתחרות יזמות לכל דבר.

הזוכים בתחרות Entrepreneurs 45+ 2014″”, היה ד”ר נחשון מרגליות מייסד הסטרטאפ OFFLA , פיתוח מערכת ייחודית הכוללת מנוע זיהוי ייחודי באמצעותו ניתן לבדוק אם העסקה שבוצעה חשודה בהונאה. אם היא אכן חשודה, המערכת יודעת להפעיל תהליך הזדהות או לחסום את הארנק הדיגיטלי מלבצע את העסקה.
הזוכה בתחרות בשנת 2015 היא חברת “ninispeech”, שייסד ד”ר יאיר שפירא, שפיתח אפליקציית מובייל שתסייע בטיפול בגמגום.

לפרטים נוספים נא לפנות במייל: [email protected]

Skip to content